Amaç

21.Yüzyıl Anlam Çağı. Artık tanıttığımız ürünün yalnızca özellik ve faydasını anlatmak müşteriyi ikna etmiyor. İnsanlar satın almaya karar verdiği her üründe bir anlam arıyor. Bu anlamı yaratmanın yolu da ürünün hikâyesini anlatmaktan geçiyor. Bu programda, katılımcıların ürün tanıtımında hikâyenin gücünü kullanmaları, kısa ve uzun görüşmelerde hikâyeleştirme tekniklerini öğrenmeleri ve ürün hikayesi anlatmanın iknadaki rolünü keşfetmeleri amaçlanmaktadır.

İçerik

İş Hayatında Hikâyenin Gücü

Ürün Tanıtımında Hikâyeleştirme Yöntemi

Pazarlamada Ürün Değeri

Tanıtımda Hikâyelerin Kullanımı

Kısa Ziyarette Metaforla Tanıtım

Role Play Uygulamaları

Etkinlik ve eğitimlerimizden haberdar olmak için bültenimize üye olun