Storytelling (Hikâyeleştirme) Koçluğu

İnsanlar, ikna edilmeden önce şu sorunun cevabını öğrenmek isterler; siz kimsiniz ve neden beni ikna etmeye çalışıyorsunuz. Eğer bu soruya yanıt vermezseniz insanlar kendi cevaplarını yaratırlar. Bu da genelde olumsuz olur. Çünkü insan doğası, sizi ikna etmeye çalışan birinin o işten bir çıkarı olduğunu varsayar. Bu yüzden güvenilir biri olduğunuz gösterecek bir hikâye anlatmanız gerekir…

Annette  Simmons

Ayrıntılı Bilgi
Marka Hikayesi Danışmanlığı

Marka asla bir kahraman değildir. Asıl kahraman markanın ürünlerinin kullanan veya hizmetlerini alan insanlardır. Marka kahramanın karşılaştığı engelleri, zorlukları veya sorunları aşmak ona çözümler üreten, destek olan kişidir. Yani hikayenin Bilge’sidir.
Bu danışmanlıkta marka hikayesi algoritmalarına göre marka hikayenizi oluşturuyor ve hikayenizi etkili bir iletişimle anlatmanın yollarına odaklanıyoruz.

Ayrıntılı Bilgi
Liderler İçin Storytelling (Hikayeleştirme) Akademisi

Hikayenizi yaratmak ve anlatmak, insanları harekete geçirmek, bir vizyon belirlemek, değişime öncülük etmek, kültürü tanımlamak veya sadece hedef kitlenize ilham vermek için storytelling tekniklerini nasıl kullanacağınızı paylaştığımız bir danışmanlık programıdır.
Bu akademi, liderlerin bire bir danışman Sinan Sülün’le hikâye algoritmaları, sunum mimarileri, retorik (hitabet) sanatı, metafor vb. disiplinleri çalıştığı bir koçluk programıdır. Program öncesi liderle birlikte ihtiyaçlara ve beklentilere uygun bir analiz ve içerik planlaması yapılır. Ardından lidere göre özelleştirilen program 4, 8 veya 12 hafta boyunca haftada bir seans (2 saat) olmak üzere devam eder.

Ayrıntılı Bilgi
Etkinlik ve eğitimlerimizden haberdar olmak için bültenimize üye olun