Amaç
21.Yüzyıl Anlam Çağı. Artık tanıttığımız ürünün yalnızca özellik ve faydasını anlatmak müşteriyi ikna etmiyor. İnsanlar satın almaya karar verdiği her üründe bir anlam arıyor. Bu anlamı yaratmanın yolu da ürünün veya deneyimin hikâyesini anlatmaktan geçiyor. Bu programda, katılımcıların ürün tanıtımında hikâyenin gücünü kullanmaları, kısa ve uzun görüşmelerde hikâyeleştirme tekniklerini öğrenmeleri ve deneyim hikayesi anlatmanın iknadaki rolünü keşfetmeleri amaçlanmaktadır.
İçerik
Aristo’nun İkna Üçgeni: Ethos-Pathos-Logos
Satışta Hikâyeleştirme Yöntemi
Anlam Çağında Değer Yaratmak
Tanıtımda Hikâyelerin Kullanımı
Pazarlamada Ürün Değeri
Kısa Ziyarette Metaforla Tanıtım